ATRACK AK1 to tracker GPS pojazdu z komunikacją GPS i GSM/GPRS, która jest w stanie monitorować lokalizację pojazdu i zdalne sterowanie za pośrednictwem sieci GSM/GPRS. Dzięki inteligentnemu silnikowi kontroli zdarzeń użytkownicy mogą definiować różne kombinacje warunków pojazdu i generować różne działania w celu spełnienia ich unikalnych wymagań.
Zawartość Paczki
Pakiet ATRACK AK1 zawiera następujące urządzenie/akcesoria:
- Urządzenie
- Kabel zasilania/IO
- Kabel szeregowy
Cechy produktu:
- Mała i łatwa instalacja
- Komunikacja danych przez SMS/USSD/TCP/UDP
- Pozycjonowanie GPS o wysokiej dokładności
- Wykrywanie gnibownictwa GSM
- Wbudowany 3-osiowy czujnik G.
- Uaktualnienie oprogramowania układowego FOTA za pomocą FTP
- Konfigurowalne śledzenie i rejestrowanie w czasie rzeczywistym
- Inteligentny silnik kontroli zdarzeń
- Obsługiwany protokół 1-Wire®
- 3 Konfigurowalne GPIO
- Ustawienia preferencji roamingu
- Surowe zdarzenia związane z zachowaniem jazdy
- Konfigurowalne zarządzanie energią
- 32 Geofence zdefiniowane przez użytkownika
- Wsparcie Garmin® FMI
- Obsługuj zewnętrzny czujnik poziomu paliwa
- Lokalizacja i śledzenie
ATRACK AK1 jest osadzony w GPS. Nie obsługuje A-GPS ani technologii glonass.
Jako kopie zapasowe, gdy nie są dostępne sygnały satelity, wykorzystuje lokalizację identyfikatora komórki (znaną również jako śledzenie LBS).
Sieci komórkowe
ATRACK AK1 ma czterorbowy moduł GSM 2G, który pozwala obsługiwać go na całym świecie.
Zasilanie
Zewnętrzny zasilacz może wynosić 8-40 V, co umożliwia użycie ATRACK AK1 ze wszystkimi modelami CAR.
Zarządzanie lokalne i zdalne
ATRACK AK1 może być w pełni kontrolowany przez GPRS. Istnieje również szeroka lista poleceń SMS w formacie przyjaznym dla człowieka, na którym urządzenie zawsze odpowiada. Obsługuje konfigurację ustawień zdalnych APN przez SMS.
Wskazanie LED
Model ATRACK AK1 ma trzy diody LED:
LED mocy – wskazuje status zasilania
LED GPS – wskazuje sygnał GPS
LED GSM – wskazuje sygnał GSMS
Server connection
EU platform | tracker.tracksystem.pl (52.57.1.136) |
US platform | tracker.us.tracksystem.pl (13.52.37.2) |
Server port | 47712 |
Auto registration | Yes |
General information
Purpose | Vehicle |
Weight | 100 g (3.53 oz.) |
Connectivity information
Roaming status | Yes |
Network signal level | Yes |
Network operator ID | Yes |
Location information
GNSS signal level | Yes |
LBS | Yes |
Features
Remote outputs control | Yes |
Odometer | Yes |
Hardware key | Yes |
Interfaces
Discrete inputs | 5 |
Number of outputs | 2 |
Analog sensor | Yes |
Input Fields
Analog sensor: #1
Board voltage
CAN: Axle load: #1-5
CAN: Engine hours
CAN: Engine load
CAN: Engine temp.
CAN: Fuel consumption
CAN: Fuel level: #1
CAN: Instant fuel rate
CAN: Mileage
CAN: RPM
CAN: Speed
CAN: Throttle
CAN: Total duration of PTO when stand still
CAN: Total fuel used during PTO when stand still
CAN: Total fuel used
External temperature: #1-2
Mileage
OBD: Coolant temperature
OBD: Engine load
OBD: Fuel consumption
OBD: Fuel
OBD: Intake air temp.
OBD: RPM
OBD: Throttle
|
State Fields
CAN: PTO state
Hardware key
OBD: DTC
OBD: Errors
OBD: MIL status (check engine)
OBD: VIN
|
Events monitoring
Check Engine (MIL)
Deviation from the route
Distance between objects
Driver change
Engine excessive idling
Engine excessive idling
Entrance or exit from geofence
Excessive driving
Excessive parking
External power cut
Fuel level change
GPS antenna cut
GPS signal lost/recover
GSM jamming
Harsh driving
Inputs triggering
Low battery
Outputs triggering
Parameter in range
Parking state detection
Pressing SOS button
Shake sensor
Speeding (platform related)
State field value
Task status change
Tracker switched OFF or lost connection
Unauthorized movement
|