1. Home
  2. Aplikacje i funkcje w Tra...
  3. Śledzenie zasobów GPS
  4. Miejsca, punkty POI

Miejsca, punkty POI

Miejsca (Points of Interest, POI) to bardzo przydatna funkcja zarówno dla organizacji, jak i użytkowników końcowych. Każdy użytkownik może dla własnej wygody stworzyć listę POI – może to być tylko kilka miejsc (np. dom, praca, supermarket itp.) lub zawierać tysiące punktów POI (na potrzeby kierownika logistyki). Dla łatwiejszego zarządzania miejsca mogą być importowane z korporacyjnego systemu CRM lub ERP.

To narzędzie może być używane do następujących celów:

  1. Kontroluj fakt i czas odwiedzania przez Twoich pracowników określonych adresów.
  2. Wysyłaj informacje o POI do swoich pracowników, którzy korzystają z aplikacji X-GPS Tracker. W aplikacji możesz zobaczyć nazwę i szczegółowe informacje o POI i wyświetlić je na mapie.
  3. Podczas tworzenia zadań wpisz nazwę miejsca zamiast adresu lub współrzędnych. Jest to o wiele prostsze i pozwala zaoszczędzić sporo czasu.

Funkcja „Pola niestandardowe” jest również dostępna dla miejsc.