Ostatnio TrackSystem wprowadziło kolejną funkcję oczekiwaną przez naszych partnerów – dostosowanie aplikacji X-GPS Monitor. Ta funkcja pozwala połączyć aplikację z usługą śledzenia GPS za pomocą kodów QR, innowacyjnego, ale rozpoznawalnego narzędzia.
Zobaczmy, jak kody QR łączą aplikację z oprogramowaniem do śledzenia GPS w jednym prostym ruchu i pozwalają klientom zalogować się i uruchomić unikalny, spersonalizowany produkt.
Natychmiastowe przekierowanie do oprogramowania
Początkowo kody QR zostały zaprojektowane w celu umożliwienia szybkiej autoryzacji w usłudze śledzenia GPS z urządzenia mobilnego. Aby znaleźć aplikację w App Store lub Google Play w ciągu kilku sekund, po prostu przytrzymaj urządzenie nad kodem QR – i gotowe.
Umieściliśmy kod QR na stronie logowania na pulpicie. Możesz go jednak umieścić w innym miejscu: na stronie produktu, na pudełku z dołączonym rozwiązaniem lub możesz wydrukować go i przypiąć do ściany biurowej – wszędzie tam, gdzie Ty i Twoi użytkownicy mogą odnieść największe korzyści.
Po pobraniu monitora X-GPS do smartfona klient może korzystać z wbudowanego czytnika kodów QR. Automatycznie identyfikuje domenę usług, a aplikacja jest natychmiast konfigurowana do oprogramowania do śledzenia GPS. Teraz klient może wypróbować spersonalizowane demo, zarejestrować się w aplikacji i kontynuować aktywację urządzeń.
Procedura będzie równie prosta, nawet jeśli system śledzenia GPS zostanie wdrożony na własnych serwerach lub w chmurze – adres URL serwera API zostanie zsynchronizowany automatycznie, bez konieczności ręcznego wprowadzania go.
Usprawnione wdrażanie klienta
Kod QR został dostosowany przede wszystkim do rejestracji nowych użytkowników. Po zeskanowaniu kodu aplikacja zostanie automatycznie skonfigurowana do wymaganego oprogramowania śledzącego. Nowe konto jest włączone, a aplikacja jest gotowa do użycia.
Kolejną ogromną zaletą jest spersonalizowane demo. Pozwól swoim użytkownikom zobaczyć interfejs aplikacji w sposób, w jaki ją stworzyłeś: we właściwym języku i lokalizacji. Oprócz geodanych wyświetli także specjalizację firmy. Jeśli więc twoje oprogramowanie koncentruje się na medycynie i farmacji, pozwól, aby na Twoim demo pojawili się lekarze na wezwanie, karetki pogotowia i przedstawiciele handlowi. Ułatwi to proces wdrażania.
Dostosowane branding aplikacji
W przyszłości kody QR będą wykorzystywane nie tylko do konfigurowania aplikacji mobilnych, ale również do ich brandingu. Wyróżnij swoją aplikację mobilną swoim logo i nazwą firmy. I nie zapomnij pokazać swoich prawdziwych kolorów – prawdziwych kolorów firmowych. Umieść kody QR w centrum uwagi, aby pomóc swoim klientom od razu zacząć z nich korzystać.
Kody QR pozwalają użytkownikom przekierować aplikację do usługi śledzenia GPS i skonfigurować ją jednym dotknięciem, w tym stronę logowania i wersję demonstracyjną. Mamy nadzieję, że Ty i Twoi klienci będziecie korzystać z tego łatwego i bardzo pomocnego narzędzia. W przypadku jakichkolwiek pytań i opinii prosimy o kontakt pod adresem support(at)tracksystem.pl.